Thursday, March 04, 2010

To Get all the Active price list Information

Select MSI.SEGMENT1 "SKU"


,MSI.DESCRIPTION "Description"

,MSI.INVENTORY_ITEM_STATUS_CODE "Item Status"

,PLH.NAME "Price List Name"

,PLL.LIST_PRICE "Price"

,PLL.LAST_UPDATE_DATE "List Price Last

Updated"

,PLL.START_DATE_ACTIVE "Start Date"

,PLL.END_DATE_ACTIVE "End Date"

,PLL.ATTRIBUTE1 "Price Type"

,CICT.ITEM_COST "Frozen Cost"

,CICT.LAST_UPDATE_DATE "Frozen Cost Last

Updated"

From QP_PRICE_LISTS_V PLH

,QP_PRICE_LIST_LINES_V PLL

,MTL_SYSTEM_ITEMS_B MSI

----,CST_ITEM_COST_TYPE_V CICT

Where MSI.INVENTORY_ITEM_ID =

PLL.INVENTORY_ITEM_ID

and PLH.PRICE_LIST_ID = PLL.PRICE_LIST_ID

and MSI.INVENTORY_ITEM_ID =

CICT.INVENTORY_ITEM_ID

and MSI.ORGANIZATION_ID = 22

-----and CICT.ORGANIZATION_ID = 22

----and CICT.COST_TYPE = 'Frozen'

and MSI.INVENTORY_ITEM_FLAG = 'Y'

and MSI.ITEM_TYPE <> 'VM'

and MSI.INVENTORY_ITEM_STATUS_CODE <>

'Suppressed'

and PLL.END_DATE_ACTIVE is null

and (PLL.START_DATE_ACTIVE is null or

trunc(PLL.start_date_active) <=

trunc(SYSDATE))

and (PLL.END_DATE_ACTIVE is null or

trunc(PLL.end_date_active) >= trunc(SYSDATE))



----and CICT.ITEM_COST <> PLL.LIST_PRICE

-----nd PLL.LIST_PRICE <> 0

----and CICT.ITEM_COST <> 0

------and (trunc(CICT.LAST_UPDATE_DATE) <

trunc(SYSDATE))

No comments:

Post a Comment